- Wymagania niezbędne:
- 1/ obywatelstwo polskie;
- 2/ pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- 3/ brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- 4/ wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: administracja, prawo, ekonomia, zarządzanie bezpieczeństwem;
- 5/ minimum 5-letni staż pracy (do stażu pracy wlicza się również 3-letni okres prowadzenia działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na wymienionym stanowisku),
- 6/ brak przeciwwskazań psychicznych i fizycznych do zajmowania stanowiska;
- 7/ uregulowany stosunek do służby wojskowej;
- 8/ nieposzlakowana opinia.
- Wymagania dodatkowe:
- 1/ preferowane ukończone szkolenie podstawowe strażników;
- 2/ znajomość przepisów prawnych regulujących ustrój i kompetencje samorządu gminnego, a w szczególności ustaw: o strażach gminnych, o samorządzie gminnym, o utrzymaniu czystości i porządku w gminach, prawo ochrony środowiska, Kodeks wykroczeń, Kodeks postępowania w sprawach o wykroczenia, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo o ruchu drogowym;
- 3/ posiadanie uprawnień do kierowania pojazdami kat. B;
- 4/ umiejętność pracy w zespole oraz zarządzania zasobami ludzkimi;
- 5/ umiejętność planowania i organizacji pracy – ustalanie priorytetów działań i efektywne wykorzystywanie czasu pracy;
- 6/ wysoka kultura osobista;
- 7/ odpowiedzialność, bezstronność, dokładność.
- Zakres podstawowych zadań wykonywanych na stanowisku:
- 1 / kierowanie pracą Straży Miejskiej, w tym organizowanie i nadzorowanie pracy podległych strażników w zakresie zadań wynikających z przepisów ustawy o strażach gminnych oraz z innych przepisów związanych z pracą straży gminnych;
- 2/ planowanie budżetu w zakresie zadań realizowanych przez Straż Miejską, dysponowanie środkami finansowymi oraz ponoszenie odpowiedzialności za ich prawidłowe wykorzystywanie;
- 3/ przydział umundurowania, zgodnie z obowiązującymi normami oraz prowadzenie ewidencji wydanych sortów mundurowych, a także wyposażenia w środki przymusu bezpośredniego;
- 4/ kontrolowanie i podejmowanie stosownych działań w stosunku do właścicieli, zarządców, administratorów nieruchomości w zakresie obowiązków wynikających z ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach;
- 5/ sporządzanie miesięcznych planów pracy strażników Straży Miejskiej;
- 6/ prowadzenie czynności wyjaśniających w sprawach o wykroczenia, w tym m.in. kierowanie wniosków o ukaranie do właściwych organów;
- 7/ współpraca z właściwymi organami, służbami i instytucjami w sferze bezpieczeństwa i porządku publicznego;
- 8/ współdziałanie z organizatorami imprez, zgromadzeń i uroczystości gminnych w zakresie ich zabezpieczenia;
- 9/ reprezentowanie Straży Miejskiej w Trzciance;
- 10/ nadzór i obsługa systemu monitoringu miejskiego;
- 11/ kontrola strefy płatnego parkowania;
- 12/ prowadzenie dokumentacji związanej z dysponowaniem samochodem służbowym (karty drogowe, rozliczanie paliwa, ubezpieczenia, naprawy);
- 13/ sporządzanie okresowych sprawozdań z działalności Straży Miejskiej.
- Warunki pracy:
- 1/ praca w biurze na parterze, w siedzibie Urzędu Miejskiego Trzcianki oraz poza siedzibą Urzędu, wejście do budynku z poziomu 0, w budynku znajduje się winda (do I piętra) oraz toaleta przystosowana dla osób poruszających się na wózku inwalidzkim;
- 2/ czas pracy w wymiarze wynikającym z ustawy o strażach gminnych;
- 3/ wynagrodzenie – zgodnie z posiadanymi kwalifikacjami oraz obowiązującymi przepisami o wynagradzaniu pracowników samorządowych;
- 4/ urlop wypoczynkowy – zgodnie z Kodeksem pracy;
- 5/ wyróżnienia i nagrody za:
- a/ zaangażowanie w pracy,
- b/ wyniki pracy zawodowej,
- c/ podnoszenie kwalifikacji zawodowych.
- Wymagane dokumenty:
- 1/ list motywacyjny;
- 2/ kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
- 3/ kopie dokumentów potwierdzających dotychczasowe zatrudnienie;
- 4/ kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie oraz ewentualne dodatkowe kwalifikacje;
- 5/ kopia dokumentu potwierdzającego uregulowany stosunek do służby wojskowej;
- 6/ oświadczenie kandydata o:
- a/ pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności za przestępstwo umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- b/ wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, w związku z udziałem w naborze,
- c/ zapoznaniu się z:
- informacją dotyczącą przetwarzania danych osobowych,
- wewnętrzną procedurą zgłaszania naruszeń prawa,
(druk dostępny na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl - zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania);
- 7/ oświadczenie kandydata o posiadaniu obywatelstwa polskiego;
- 8/ wykaz złożonych dokumentów opatrzony podpisem.
- Termin i miejsce składania wymaganych dokumentów
Wymagane dokumenty z dopiskiem: „Nabór na stanowisko komendanta Straży Miejskiej w Trzciance”, należy składać w zamkniętych kopertach, w Kancelarii Urzędu Miejskiego Trzcianki lub przesłać za pośrednictwem poczty na adres: Urząd Miejski Trzcianki, ul. Sikorskiego 7, 64-980 Trzcianka, w terminie do 23 stycznia 2025r. (o zachowaniu terminu decyduje data wpływu). Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane. - Informacje dodatkowe:
- 1/ zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
- a/ administratorem podanych w ofercie danych osobowych jest gmina Trzcianka, z siedzibą w Trzciance, ul. Sikorskiego 7,
- b/ funkcję Inspektora Ochrony Danych w gminie Trzcianka pełni pan Bartosz Mendyk, adres e-mail: kancelaria@drmendyk.pl,
- c/ dane osobowe będą przetwarzane na podstawie wyrażonej przez Panią/Pana zgody w celu przeprowadzenia procesu rekrutacji na stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki,
- d/ podane dane osobowe mogą być udostępnione innym podmiotom, upoważnionym na podstawie obowiązującego prawa,
- e/ dane osobowe będą wykorzystane do przeprowadzenia procesu rekrutacji, a po jej zakończeniu przechowywane przez okres wymagany przepisami powszechnie obowiązującego prawa,
- f/ przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do podanych danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
- g/ przysługuje Pani/Panu prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie; powyższe nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano przed cofnięciem wyrażonej wcześniej zgody,
- h/ przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, 00-193 Warszawa, ul. Stawki 2,
- i/ podanie danych osobowych jest dobrowolne, lecz niezbędne do przeprowadzenia procesu rekrutacji na w/w stanowisko;
- 2/ kandydaci zobowiązani są do zapoznania się z:
- a/ regulaminem naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Miejskim Trzcianki oraz stanowiska kierownicze w jednostkach organizacyjnych gminy Trzcianka, dostępnym w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka: Nabór pracowników - Dokumenty do pobrania) lub w kadrach Urzędu Miejskiego Trzcianki,
- b/ procedurą dokonywania zgłoszeń naruszeń prawa i podejmowania działań następczych, dostępną w Biuletynie Informacji Publicznej (zakładka: Urząd Miejski);
- 3/ w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Miejskim Trzcianki, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wyniósł co najmniej 6%;
- 4/ ewentualne zatrudnienie kandydata, wybranego w toku naboru, może nastąpić w lutym 2025 roku;
- 5/ warunkiem zatrudnienia będzie:
- a/ zasięgnięcie opinii Komendanta Wojewódzkiego Policji,
- b/ brak przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowania stanowiska oraz potwierdzenie niekaralności kandydata;
- 6/ informacja o wyniku naboru będzie umieszczona niezwłocznie po zakończeniu procedury naboru na stronie internetowej www.bip.trzcianka.pl oraz na tablicy informacyjnej Urzędu.
- 1/ zgodnie z art. 13 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L 119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL) informujemy, że:
Poszukiwany/Poszukiwana! Nabór na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze komendant Straży Miejskiej w Trzciance

Archiwum